LiveZilla Live Help
بازدید استاندار مرکزی از انجمن بیماران ام اس استان | انجمن مولتیپل اسکلروزیس استان مرکزی

بازدید استاندار مرکزی از انجمن بیماران ام اس استان

به گزارش روابط عمومی انجمن بیماران ام اس استان مرکزی، محمد حسین مقیمی یکشنبه ۸ تیرماه از انجمن خیریه ام اس بازدید و در جریان فعالیت ها و مشکلات آنها قرار گرفت.
استاندار مرکزی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، به بررسی مشکلات حاضر در ساختمان ناتمام انجمن خیریه ام اس پرداخت.
محمد حسین مقیمی در جریان این بازدید، گفت: ساخت این مجتمع توسط خیرین و مردم نشان می دهد که مردم علاقمند به انجام کار خیر هستند و امید است این مجموعه بتواند به اهداف خودش دست پیدا کند.
وی با اشاره به مدیریت خوب انجمن ام اس، بیان کرد: احداث این مجتمع می تواند به مستقل بودن این انجمن کمک نماید، زیرا بخشی از آن برای خدمات دهی به بیماران و بخش دیگر آن برای کسب درآمد این انجمن مورد استفاده قرار می گیرد.
مقیمی تصریح کرد:هدف اصلی انجمن ام اس ارائه خدمات پزشکی بیشتر به بیماران ام اس است که در این راستا تفاهم نامه ای نیز با مراکز درمانی سپاه استان منعقد شده است که بیماران با معرفی این انجمن، طبق تعرفه سپاه می توانند از خدمات این مراکز استفاده نمایند، همچنین استفاده رایگان بیماران ام اس از اتوبوس های شهری از دیگر خدمات اجتماعی این انجمن است.
استاندار مرکزی در ادامه گفت: ۴۳۰سازمان مردم نهاد و خیریه در سطح استان مرکزی مشغول به فعالیت می باشند که برای نظارت عالی و هدایت این مجموعه ها مرکزیت و محلی وجود نداشت، لذا در راستای تحقق این امر دفتر خانه سازمان های مردم نهاد استان برای تسهیل فعالیت این سازمان ها افتتاح شد.